W myśl art. 2 ust. 12 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym - wójt, burmistrz lub prezydent miasta przesyła wnioskodawcy informację o przyznaniu dodatku osłonowego na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej - o ile wnioskodawca wskazał adres poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku osłonowego.
W przypadku gdy wnioskodawca nie wskazał adresu poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku osłonowego, wójt, burmistrz lub prezydent miasta, odbierając ten wniosek od wnioskodawcy, informował go o możliwości odebrania od tego organu informacji o przyznaniu dodatku osłonowego. Informację można odebrać w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Szastarce.
Zgodnie z art. 2 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym - przyznanie przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta dodatku osłonowego nie wymaga wydania decyzji. Odmowa przyznania dodatku osłonowego, uchylenie lub zmiana prawa do tego dodatku oraz rozstrzygnięcie w sprawie nienależnie pobranego dodatku osłonowego wymagają wydania decyzji.
Zgodnie art. 2 ust. 13 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r o dodatku osłonowym nieodebranie informacji o przyznaniu dodatku osłonowego nie wstrzymuje wypłaty tego dodatku.
Informujemy zatem, że osoby które podały na wniosku adres meilowy otrzymają informację o jego przyznaniu z adresu:
- sekretariat@opsszastarka.pl
Informacje są szyfrowane, prosimy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w mailu.