Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Ośrodek Pomocy Społecznej w Szastarce

Informacje o przyznaniu dodatku osłonowego - adresy email

Utworzono dnia 26.03.2022

W myśl art. 2 ust. 12 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym - wójt, burmistrz lub prezydent miasta przesyła wnioskodawcy informację o przyznaniu dodatku osłonowego na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej - o ile wnioskodawca wskazał adres poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku osłonowego.

W przypadku gdy wnioskodawca nie wskazał adresu poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku osłonowego, wójt, burmistrz lub prezydent miasta, odbierając ten wniosek od wnioskodawcy, informował go o możliwości odebrania od tego organu informacji o przyznaniu dodatku osłonowego. Informację można odebrać w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Szastarce.

Zgodnie z art. 2 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym - przyznanie przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta dodatku osłonowego nie wymaga wydania decyzji. Odmowa przyznania dodatku osłonowego, uchylenie lub zmiana prawa do tego dodatku oraz rozstrzygnięcie w sprawie nienależnie pobranego dodatku osłonowego wymagają wydania decyzji.

Zgodnie art. 2 ust. 13 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r o dodatku osłonowym nieodebranie informacji o przyznaniu dodatku osłonowego nie wstrzymuje wypłaty tego dodatku.

Informujemy zatem, że osoby które podały na wniosku adres meilowy otrzymają informację o jego przyznaniu  z adresu:

  • sekretariat@opsszastarka.pl

Informacje są szyfrowane, prosimy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w mailu. 

 

Zegar

Kalendarz

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Imieniny

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 4

W poprzednim tygodniu: 20

W tym miesiącu: 62

W poprzednim miesiącu: 69

Wszystkich: 666

BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Programy